Friday, November 5, 2010

Kokkuvõte

Kuigi kõik teemad olid minu jaoks väga põnevad ja harivad oli kõige lemmikum sissejuhatav osa. Sissejuhatus teemasse. Teised teemad olid loomulikult ka huvitavad, eriti veel need, millega enne ei olnud kokku puutunud. Ning oli ka mõni teema, mis oli väga raske iseseisvalt läbi töödata. Näiteks veebitegemine.

Antud teemale oli lähenemine põnev. See oli ka teema, mida ma ikka ja jälle lugeisn. See oli teema, kus ma õppisin lausa fakte pähe, sest see info tundus nii huvitav ja oluline – et seda edasi rääkides peaks mõned faktid ikka peas olla. Selle teema puhul mulle meeldis see, et me unustame ära vahest kui kaugele asjad ulatuvad. Ja arvestades sellega, kui palju me oleme arenenud ja samas vaadates tänast olukorda, kui palju on meil veel arenenda.

Sissejuhatav osa, oli enamuselt ajalooline taust erivajadustest. Ma pole ise suutnud sellisele infole ligi saada, kus oleks nii head ülevaated erivajadustest vanasti. Eriti kuidas veel suhtuti ja milline oli mentaliteet. Selles teemas lugesin ma kõik lisamaterjalid läbi. Eriti põnev oli artikkel puuetega inimeste ülevaade antiikajal.
Kuigi tegu oli grupitööga ja osad olid ära jaotatud, loeti ikkagi kogu teema materjal läbi. Ise ei otsinud konkreetselt mingit lisamaterjali juurde, kuna kõik viited ja ka tekst ise oli väga põhjalik ja huvitav.

Ootused õppejõule - hmmm... ei olnud otseselt mingeid ootusi. Kuna sellise teemaga pole enne kokku puutunud siis ei osanud eriti midagi oodata. Kui siis ainult nii palju, et esimesel loengul saaks ikka asjat aru, mis toimuma hakkab ja millest me räägime. Sest kõik, mis puudutab tehnoloogiat, on minu jaoks väga võõras teema.

Soovitusi, mida jagaks kursusel õppijale – kuigi loengust saab osa võtta ka interneti teel ja iseseisvalt, siis soovitaks siiski käija kohapeal. Eriti siis, kui ei valda seda tehnoloogia valdkonda väga hästi, võib tekkida palju küsimusi, millele oleks kergem saada vastust, kui oled õppejõuaga füüsiliselt ühes ruumis.

Kokkuvõtteks ütleks, et see aine on andnud mulle palju. Esiteks, arusaamist kui oluline on infotehnoloogia erivajadusega inimesele ja kui paljusi uksi see võib temale avada. Kui tähtis on eripedagoogina olla kursis toimuvaga, et suunata oma klienti õigesse kohta ja tegema õigeid otsuseid. Pole võimatu, et varsti on meil infoteraapia või tehnoloogiaterapeudid olemas. Sest väga paljusi probleeme saaks tehnoloogia abil parandada. Eriti mis puudutab suhtlemist, sotsialiseerumist ja interneti.

No comments:

Post a Comment